× Hatırlatma! 5000TL ve altındaki tüm siparişlerde kargo alıcıya aittir. İade, değişim ve iptallerde kargo ücreti alıcıya aittir. 5000TL altı kargolar karşı ödemeli olarak gönderilmektedir.

İPTAL & İADE KOŞULLARI

Sorumluluk Reddi:  Ürünlerin iade işlemleri esnasında kırılması, zarar görmesi ve hasar alması gibi durumlarda sorumluluk müşteriye aittir. 

Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor? 

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 1 hafta içerisinde, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin iadesini sağlayabilirsiniz. 

İade edeceğiniz ürünü, faturanızın "İade Formu" bulunan nüshasını doldurarak, paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, kargo ile göndermenizi rica ederiz. Kargo ücreti ürünü alan müşteri tarafından karşılanacaktır. Kargo ücreti iadelerde tarafımıza ait değildir.

İade bedeli, ürünlerin depoya ulaştığı andan itibaren, iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza aktarılmaktadır. Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartınızda görmeniz, birkaç gün sürebilir. 

Elime ulaşan ürün için beden/numara değişimi yapabilir miyim? 

Satılan ürünlerin sınırlı sayıda stoğu olmasından dolayı değişim yapılamamaktadır. Ürünü tarafımıza gönderdiğiniz takdirde, gerekli iade süreci başlatılacaktır. 

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim? 

Siparişiniz yola çıktıktan sonra maalesef siparişlerde değişiklik ve iptal yapılamamaktadır. 

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim? 

Siparişinizin statüsünü kontrol etmek için ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden ilgili siparişi kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Siparişiniz Alınmıştır" statüsünde ise teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Yeni adresinizi iletmek için tıklayabilir ya da [email protected] adresine e-mail gönderebilirsiniz. 

Siparişimin alıcı kişisini değiştirebilir miyim? 

Siparişinizin statüsünü kontrol etmek için ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden ilgili siparişi kontrol ediniz. Eğer siparişiniz "Siparişiniz Alınmıştır" statüsünde ise alıcı kişi bilgisini değiştirebilirsiniz. Yeni alıcı bilgilerini iletmek için tıklayabilir ya da 
[email protected] adresine e-mail gönderebilirsiniz. 

Siparişim ben adresimde yokken gelmiş. 

Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim eder. Adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakılır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz Ag Selection'a iade edilir. 

Siparişimi nasıl iptal edebilirim? 

İlk olarak siparişinizi ana sayfanızda yer alan "Hesabım" sekmesinden kontrol etmelisiniz. Eğer siparişiniz "Sipariş Hazırlanıyor " ya da "Kargoya Verildi" statüsünde değilse talebinizi ve sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için iptal etme sebebinizi "Mesaj göndermek istiyorum" butonuna tıklayarak ya da 
[email protected] adresine e-mail atabilirsiniz.

     

 

 

 

İade/Değişim Koşulları:

 

Tüketicinin istekleri doğrultusunda hazırlanan özel üretim ürünlerinin ayıplı durumlar dışında iadesi ve değişimi mümkün değildir. Bu ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

İnternet sitemizden en verimli şekilde faydalanabilmeniz ve kullanıcı deneyiminizi geliştirebilmek için Çerez kullanıyoruz. Çerez kullanılmasını tercih etmezseniz tarayıcınızın ayarlarından Çerezleri silebilir ya da engelleyebilirsiniz. Ancak bunun internet sitemizi kullanımınızı etkileyebileceğini hatırlatmak isteriz. Tarayıcınızdan Çerez ayarlarınızı değiştirmediğiniz sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiğinizi varsayacağız. Detaylı bilgi için tıklayınız.